Здравейте, а някой има ли бланка на новите образци на която да може да се попълва.
Здравейте да питам, за декември месец, д1 и д6 си ги подаваме по стария начин, а вече за 01.2016 по новите промени с датите на изплащане на възнаграждението или бъркам?
не е осигурен другаде, благодаря много за отговорите!!!
Здравейте имам граждански договор за услуга за 400лв, изплатено на 15.09.2015г. след нормативно признатите разходи остават 300лв, което е под минималната и не се дължат осигуровки, само данък, въпросът ми е кога и какви декларации обр.1 и 6 трябва да се подадат?
Благодаря много за изчерпателният отговор! Незнаех какъв е срока за декл.обр.1 тъй като има при тр.договори за 01 трябва да се подаде до 25.02 и т.н. за др. месеци, но щом срока е 25.04 е добре!
Здравейте колеги, имам граждански договор с период 01.01.2014-31.03.2014 в рвзмер на 1500лв., което прави по 500 на месец, възнаграждението е получено на 31.03.2014г., кога и къкви декларации обр.1 и 6 трябва да се подадат!
няма друг доход за периода, ама трябва да има осигуровки защото сумата е изплатена наведнъж на 31.03.2014 и надвишава 340лв, ама незнам правилно ли е да го подам само в март или трябва да е и за 3-те месеца, защото е работил все пак и 3-те месеца, но пак сумата е през март.
Здравейте имам ГД с период 01.01.2014-31.03.2014 като сумата по договора е изплатена към 31.03.2014 и е 455,00лв, може ли да ми кажете как трябва да го подам в декл.обр.1 и 6, мерси предварително!
Това значи че си остава старото отчитене без касови бележки, въпроса е да излезне в Държавен вестник!
Добре и сега при положение че имаме 5 кафе машини от които 4 имат касови апарати за 5-тата къкво да се прави да се взима стационарен касов апарат или?
Добре касовите апарати отпадат, а как ще става отчитането към нап?
Немога да го намеря нещо това къде е в Държавен вестник!
Колеги някой знае ли къкво се случва с касовите апарати на кафе-автоматите, по вестниците писаха че отпадат, има ли нещо официални и как ще бъде отчитането занапред?
а как да разбирам текста: За данъците дължими, но невнесени към 31.12.2012 г., декларацията се подава в срок до 31 юли 2013 г. аз сега ще ги подам и в декларация по чл.50 и ще ги внеса.
Наема е плащан през 2012 всеки месец е плащан, лицето за което ще подавам декл.55 е получателя на дохода.
Здравеите, имам едно физическо лице, което е получило доход от наем пак от физическо лице за 2012г. , срока за подаване вече е ясен- 31.07.2013г., въпросът ми е кое трябва да отбележа всички тримесечия или всички месеци в декларацията за 2012г., а за новата година как ше е ?
за ДДС-то ясно, на мен въпроса е ми е за ДОД, че то така срока му е 25.03, на 25.03 като покрие за 01, ще излиза пък за 02 на които срока ще е 25.04, и все ще виси ДОД!
Някаде четох, че ако се подаде първо д1 и д6 и после се внесът ос. вноски ги обвързвала, пробвах ама нестава!
ами исках да си видя сметките чисти, ама явно няма да е, защото дори и след 25-ти когато оправи системата осигуровките пак виси ДОД защото срока му е следващия 25-ти, като ДОД ми е внесен да го покрива, не да чака краиния срок!